מתוך העיתונות

סוכנויות הנסיעות מתנערות מנוסעים

רכשו מהן כרטיסי טיסה פשטו את הרגל – ולא משיבות את הכסף.

נגן וידאו

חברת התעופה פשטה רגל מי צריך לפצות את הנוסעים?

גרמניה איירליינס פושטת רגל

דודי מסביר מה אפשר לעשות כדי לקבל את הכסף בחזרה!

גרמניה איירליינס פושטת רגל ונעלמה ללקוחות

האם יש בעיה לרכוש כרטיסים עם חברה שנקלעה לקשיים כלכליים?

דודי מייסד עמותת תעופה נבונה מסביר לחדשות 2 כמה דברים חשובים אליהם צריך להתייחס!

הייתה לכם בעיה בטיסה?

אלה החברות שיעזרו לכם לקבל פיצוי

כך תקבלו פיצוי על ביטול טיסה

כתבה בתכנית הכלכלית של חדשות 2 המסבירה מה צריך לעשות כדי לקבל פיצוי מחברות התעופה במקרה של ביטול/עיכוב טיסה

פיצוי בעקבות איבוד כבודה

אתם לקראת טיסה ועומדים לשלוח את המזוודה לבטן המטוס? עדי שלנו מסבירה ללי אברמוביץ מחדשות 12 איזה פיצוי מגיע לכם במקרה של איבוד כבודה!

איך לקבל פיצוי על עיכוב טיסה?

מדריך שכתבנו למאקו על מה שצריך לעשות כדי לקבל פיצוי מחברת התעופה

האם שאיחרה לחתונת בתה בגלל עיכוב בטיסה

בת שבע וחנניה שירקי פנו אלינו אחרי שכמעט ולא הגיעו לחתונת בתם בעקבות עיכוב בטיסה ולא קיבלו את הפיצוי שמגיע להם

טיסות קונקשיין
איך עושים את זה נכון?

מדוע בוחרים בטיסה עם קונקשיין ומה צריך לשים לב כאשר בוחרים באחת

סכנת ה-OverBooking

איך מתמודדים עם תופעת הרישום יתר של חברות התעופה שווה צפייה

הפתרון לביטול כרטיס טיסה – מצאנו ואנחנו מקדמים אותו בחוק

מוטי שני רצה לבטל טיסה וקיבל סירוב מחברת התעופה, בתעופה נבונה אנחנו מקדמים חוק של העברת כרטיס מנוסע לנוסע תמורת מחיר סביר

הסכנה בהזמנת כרטיס טיסה דרך חברת לאו קאוסט

כרם פנה אלינו לאחר שהזמין כרטיסים לטנריף, לאחר 12 ימים רצה לבטל על כריטיסים של 1,400 יורו הציעו החזר של 7 יורו